środa, 26 kwietnia 2017

"Poza Tobą" czyli spełnione marzenie

Rok temu pisałam o Kasi i jej marzeniu, które potrzebowało wsparcia. Już jest! Spełnione marzenie w postaci płyty. Wracając po Wielkanocy z Polski przywiozłam ją ze sobą i od kilku dni słucham na okrągło. Przepiękne utwory, głębokie treści, zachwycający głos i muzyka. To nie tylko muzyczna uczta, ale również wspaniała duchowa zachęta. Bardzo dziękuję wszystkim tym, którzy wsparli to przedsięwzięcie. Gdyby ktoś był zainteresowany, płytę można zamówić tutaj. Naprawdę gorąco polecam!


Jeden z Kasinych utwórów stał się melodią kwietnia. "Tobie ufam, choć nie rozumiem Twoich dróg, ale wiem, że dobry jest mój Bóg. Twoja łaska jest źródłem wszystkich moich sił, abyś Panie Ty we mnie uwielbiony był...!"
Niestety ten utwór nie jest dostępny w Internecie, więc podaję link do innego, który także bardzo lubię:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz