poniedziałek, 20 lutego 2017

Monday

Taką zachęcającą reklamę minęłam w któryś z niedzielnych wieczorów na Baker Street. 

 Szybko! Wszyscy do tej restauracji! Poniedziałek nas tu nie znajdzie.

Niestety to tak nie działa. Poniedziałek znalazł nie tylko mnie, ale także... zalaną piwnicę.
Pięć centymetrów wody...

Zmartwiona, w niewesołym nastroju, przypomniałam sobie pewne zdanie, które przeczytałam jesienią. 
The secret is not me in different circumstances, but Christ in me*
czyli nie chodzi o to, bym znalazła się w innych okolicznościach, ale aby był we mnie Chrystus; w tym tkwi sekret. Pomyślałam sobie o różnych innych kłopotach, które dzisiaj są już tylko wspomnieniem, problemach, które Pan Bóg rozwiązał… I przestałam się martwić. W gruncie rzeczy przez resztę dnia dopisywał mi całkiem dobry humor. A wieczorem towarzyszyła ta pieśń:


* Jeśli się nie mylę były to słowa Elisabeth Elliot zacytowane przez Tima Kellera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz