wtorek, 23 grudnia 2014

Have we lost the reason that we celebrate each year?

Niech ten świąteczny czas, będzie przede wszystkim chwilą refleksji nad znaczeniem tego, co wydarzyło się ponad dwa tysiące lat temu... nad prawdziwym powodem,
dla którego co roku obchodzone są grudniowe Święta.

Nie zapominajmy, że Betlejem było tylko początkiem drogi na Golgotę,
a Jezus Chrystus nie jest już maleńkim dzieciątkiem leżącym w żłobie
- On umarł za nasze grzechy na krzyżu, zmartwychwstał, wkrótce powróci.

Bo tak naprawdę - what is Christmas without Christ?


"Odpowiedział Jezus:
 Ja się na to narodziłem i na to przyszedłem na świat, 
aby dać świadectwo Prawdzie... (J an 18:37)
I poznacie Prawdę, a Prawda was wyswobodzi... (Jan 8:32)
Ja jestem Droga, Prawda i Życie, 
nikt nie przychodzi do Ojca, tylko przeze mnie...(Jan 14:6)"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz